۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۸۴۲۲۶
آیت الله ‌آملی لاریجانی:

مردم تسلیم زورگویی های آمریکا نخواهند شد| خواب نظام سلطه درباره انقلاب تعبیر نمی شود

رییس دستگاه قضا با اشاره به ایستادگی مردم در برابر توطئه های ‌آمریکا گفت: خواب آمریکایی ها که جمهوری اسلامی، چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید، هیچگاه تعبیر نخواهد شد.
آیت الله ‌آملی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: با چنین ملت بصیری هیچگاه از زبان قدرت نباید صحبت کرد، این مردم آزموده هستند و در طول چهل سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، با همه فشارها و تحریم ها ایستادگی کرده اند.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: خواب آمریکایی ها که جمهوری اسلامی، چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید، هیچگاه تعبیر نخواهد شد و این ملت استوارتر ،قدرتمندتر و سر فرازتر به مسیر خود ادامه می دهد و آن قدرتی که رو به افول است آمریکا و قدرت های شیطانی منطقه است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: آثارافول این قدرت ها ازهمین حالا روشن است و ما به این ملت هوشیار و به این جوان های بصیر،توانمند وعزتمند افتخارمی کنیم و مطمئن هستیم که پیروزی الهی همراه ماخواهدبود.

آیت الله آملی لاریجانی اظهار داشت: آمریکایی ها عزت و قدرت ما را نشانه گرفته اند، آنها با اصل انقلاب مخالف اند، با مردم غیور ایران مخالف اند، گرچه در ظاهر شعارهایی می دهند اما رفتارشان در چهل سال انقلاب نشانگر این مخالفت هاست.

رییس قوه قضاییه افزود: آمریکا و اذناب آنان هرچه توان داشتند برای ضربه زدن به مردم ما و این انقلاب به میدان آوردند، بنابراین ما باید با تمام توان، با ایادی استکبار مقابله کنیم و همانگونه که درطول انقلاب این مردم مقابله کردند، امروز استوارتر از دیروز خواهند ایستاد.

ارسال نظرات